W ostatnim czasie nastąpiło wiele zmian, które mogły wywołać potrzebę nowych ustaleń i negocjacji warunków.
Przedstawiamy zbiór wskazówek, dzięki którym łatwiej uporać się z konfliktami:
1. Mów językiem swoich potrzeb. Myśląc o potrzebach, myśl również o swoich możliwościach.
2. Słuchaj co mówi osoba z którą rozmawiasz. Staraj się elastycznie podchodzić do jej argumentów.
3. Mów językiem korzyści.Co zyska osoba z którą rozmawiasz, kiedy stara się zaspokoić Twoje potrzeby?
4. Przygotuj się, aby spisać ustalenia. Może to być zwykła kartka i długopis, ale podpiszcie się pod tym co udało się ustalić.
5. Czasem jedno spotkanie nie wystarczy, być może obie strony będą potrzebować czasu na refleksje, przemyślenie propozycji.
Wszystkim przedsiębiorcom szukającym pomocy w prowadzeniu dialogu i skutecznym rozwiązywaniu konfliktów przypominamy o naszym zespole Pogotowie Mediacyjne.
https://dompokoju.org/metody-zarzadzania-konfliktem/pogotowie-mediacyjne/
#wsparcieNadodrze