Szkolenie dla przedsiębiorców – zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapraszamy wszystkich artystów, rzemieślników, rękodzielników, drobnych wytwórców, oraz wszystkich zainteresowanych zakładaniem i prowadzeniem własnej firmy na cykl warsztatów dla przedsiębiorców. Spotkania prowadzić będzie wieloletni doradca do spraw przedsiębiorczości Renata Sieler.

 


 

Formy prowadzenia działalności gospodarczej

Na pierwszym spotkaniu omówione zostaną wady i zalety zakładania oraz prowadzenia:
-jednoosobowej działalności gospodarczej
-spółki cywilnej
-spółki jawne
-spółki partnerskiej
-spółki komandytowej
-spółki z o.o.
Krótko opowiemy również o prowadzeniu działalności gospodarczej w formie spółdzielni socjalnej a także możliwości jej prowadzenia przez fundacje i stowarzyszenia.
Miejsce: Infopunkt Nadodrze, ul. W. Łokietka 5/1
Data: 1 marca, wtorek, 17:00-19:00

 


 

Formy opodatkowania działalności gospodarczej
W trakcie warsztatu dowiesz się jak wybrać formę opodatkowania działalności gospodarczej. Poznasz wady i zalety wyboru karty podatkowej, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, podatku liniowego, podatku na zasadach ogólnych.
Dodatkowo opowiemy o zasadach ewidencji przychodów i kosztów prowadzonej w formie:
-podatkowej księgi przychodów i rozchodów
-prowadzenia pełnej księgowości uproszczonej- dla jednostek mikro
-prowadzenia pełnej księgowości.

Miejsce: Infopunkt Nadodrze, ul. W. Łokietka 5/1
Data: 22 marca, wtorek, 17:00-19:00

 


 

Zapisy: http://goo.gl/forms/fvU8M0BkHF

 

Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Renata Sieler – ekonomista, doradca, trener, coach. Autor programów szkoleniowych z zakresu podatków, księgowości, zarządzania przedsiębiorstwem, jak również z zakresu doradztwa zawodowego oraz szeroko pojętego rozwoju osobistego. Coach biznesu i kariery. Doradca ds. biznesu, specjalista ds. usprawniania komunikacji pomiędzy działami za pomocą efektywnych procedur standaryzacyjnych. Posiadająca wieloletnie praktyczne doświadczenie w zakresie organizacji działów finansowych oraz budowania funkcji finansów w organizacjach. Z doświadczeniem w restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz doradztwie strategicznym, koncentrującym się na zarządzaniu procesem tworzenia wartości firmy (programy rozwoju, programy naprawcze). Propaguje zasady biznesu społecznie odpowiedzialnego. Sama prowadzi stowarzyszenie a także wspiera i współpracuje z innymi organizacjami społecznymi.